USA

Ibland känns det så jävla skönt att jag ska åka till USA i höst. Skönt att slippa allt jobbigt och bara börja om på nytt, om än bara för tio månader. Bara.

Vadå bara? Ibland känns det ju helt jäkla asjobbigt att bara sticka ifrån allt. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli att lämna Norrköping för nått (antagligen) litet ställe i Indiana och behöva krama om alla en sista gång. Visst, mamma, pappa och syrran kommer ju hälsa på mig sen under våren 2009 men alla andra?! Så sjuuukt konstigt.  

Men ibland vill jag som sagt bara sätta mig på första bästa plan och åka. Inte tänka efter utan bara åka. Det är väl det som gäller, att inte tänka så mycket utan bara ta det för vad det faktiskt är - en jäkligt rolig grej som jag är så galet glad över att få uppleva och våga göra. Det kommer säkert bli otroligt jobbigt ibland men som sagt; jag ska inte tänka, bara göra!!

För tio månader, vad är det? ;) ae nu ska jag äta hemgjord pizza med tzatziki och hoppas på mer Indiana news!

Kommentarer
Postat av: Fija

gumman det kommer att gå bra! fan, du kommer ha så jävla roligt :D visst jag verkligen vill att vi ska kunna få åka med dig men nu är det din tur att våga och uppleva! fan anna, 10 månader är nada, det går ju as snabbt :D PUSS PÅ EN AV VÄRLDENS BÄSTA TJEJER!

2008-03-26 @ 22:24:29
URL: http://fijalantz.blogg.se
Postat av: Märta

åhh anna det kommer bli astomt här utan dig men tänk bara hur mycke kul o spännande saker du kommer uppleva :D det kommer bli great skaru se :D

2008-03-27 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0