sweet

Färgade håret idag.. känns riktigt ovant än så länge men jag vänjer mig så småningom. just nu är jag så jävla trött och sötsugen..! vill ha blåbärspaj, malaco truly's, fruktsallad, chokladdoppade jordgubbar, kladdkaka jaaa you name it i wanna eat it ;p ae men satsar på beach 08 nu så jag har inte käkat nånting alls sen middan för typ två timmar sen. inte för att jag brukar göra det heller (bara ibland ;)) men just nu har jag ett sjuukt jäkla sötsug. men jag är så jääävla duktig som struntar i det (Y) men jag känner mig inte duktig, jag känner mig som en liten bulle som bara ligger vid min laptop och slöar. snart måste jag gå och lägga mig för jag står inte ut längre. eller jo kanske, men sover jag så blir det frukost snart och då kan jag käka fruktsallad :D måste bara flytta ut totte i hallen först så syster och jag kan sova. men det är jag och vattnet ikväll (Y) för sötsug kaaaan faktiskt bara vara törst sägs det. så fan heller.
image508
Det spelar ingen roll hur fort man springer om man springer åt fel håll, :)


- Men du, du springer åt fel håll. Hörru, grabben, va heter du? Totte, Totte är det du Totte. Totte is scaaaared. Sov gott Totte. Var inte uppe försent Totte.
(Pappa pratar med hamstern)


Puss

Kommentarer
Postat av: guzz

Haha sån djävla go' pappa alltså. Talk to the Hamster is the shit!

2008-04-21 @ 15:44:05
URL: http://susannaguzman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0