white

Längesen jag skrev nu. Men det har ju varit lov! Eller, det är lov men det är tyvärr snart slut.. jaja inget att göra ååt.. Mycket har hänt och mycket har inte hänt, sånt man får ta. Bra lov ändå :D Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, inget speciellt tror jag. Äta glass i alla fall för mamma och pappa har köpt hem B&J's. Chocolate Therapy och New York Super Fudge Chunk, mmmmmmm. Oh jag vill bara åka bort från Sverige - så sjukt kallt och isigt just nu!! Och alla åker till Thailand och har det skönt och solar och badar.. så jävla härligt! Jag vill åka tillbaka till Västindien NU! London om en vecka i alla fall, tyvärr bara över dagen men ändå ;)
image477

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0