trettionde januari

Nähe fick inte gå på läkarundersökning imorgon heller för i måndags när jag skulle ha tagit sprutan så skulle de också satt in nått test i armen på mig och kollat det imorgon. Men nu var jag ju inte där i måndags och då bokade de in detta på lovet istället. Typ första lovdagen ska jag va på Medicinskt centrum svintidigt.. Jaja. Annan dålig grej är ju att jag troligtvis kommer få ta sista sprutan i USA. Eftersom att det ska gå fem månader mellan andra och tredje sprutan, vilket det kanske inte kommer hinna göra nu, så blir det till att vaccinera mig där sista gången vilket är dyrt har jag hört? a med deras jävla sjukvårdssystem så är det väl inte så konstigt..
image484
Idag var jag i skolan i alla fall. Läängesen. Men jag förstår inte varför jag fortfarande är halvsjuk när jag har tagit det riktigt lugnt och vilat sedan i onsdags förra veckan?! Och jag äter liksom halstabletter, vitaminer, vitaminbrustabletter osv. så ofta det är tillåtet! Irriterande! Dans ikväll också, vetifan om jag ska iväg på det? Egentligen bara onödigt eftersom jag inte kan vara med.. :@ jag vill bli frisk!!

ae det här blev riktigt negativt; Linnéa och jag kan faktiskt va stolta över ett MVG på muntlig redovisning i franska :D höhö.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0