sjuk

Vad roligt det är att jag har blivit MER sjuk! Otroligt kul, fattar ni glädjen?! ..

Äh men nu kan jag antagligen inte gå och vaccinera mig imorgon heller. Var ju dags för första hepatit A+B-sprutan som måste tas innan jag åker till USA. Men icke. Vaccinerar man sig när man är sjuk blir man tydligen mer sjuk. Det är ju knäppt eller hur! Detta har vi fått bekräftat från Sjukvårdsupplysningen, men ikväll ska vi ringa moster sjuksköterska och höra vad hon säger och tycker.

Det skulle ju vara skönt att ha en spruta avklarad i alla fall (måste ta tre stycken) men i och för sig är det ju inte en särskilt kul upplevelse att bli stucken med en stor nål men ja. Så ere :) Och på torsdag ska jag på den stooora läkarundersökningen som också hör till och gå igenom precis allt. Alla sjukdomar, vaccinationer osv. Och testa alla värden och säkert hur stor risken är att jag får anorexia eller blir deprimerad. Jag skulle tippa på liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0