allowed

Studiedag idag. Vaknade med dyngont i halsen så det blev te och halstabletter hela dagen. Pluggade lite matte och kände mig riktigt duktig men pappa påminde mig om att jag måste lära mig att förstå vad jag gör och inte bara göra talen. Måste kunna det liksom..  men äh G får jag åtminstone så det är inget att oroa sig för egentligen  Sen var det cheerleading nu på kvällen och det gick jag iväg på i alla fall. Kul, men danserna sitter inte helt för jag var fan sjuk/tvungen att göra annat nästan varenda vecka förra terminen.. Bara att lära sig! DM i Uppsala om två månader i alla fall, det ska vi nog klara av tjejer! :)

Puss!

Surrounded by concrets and locks
A citizen must play the game
We're almost like shoes in a box
We're facing the ground all ashamed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0