sway

Godmorgon solstrålar!
Idag är det tråkväder som vanligt men det gör mig ingenting, ingenting, ingenting. Igår var jag först nere på stan och fredagsfikade på Choklad- och muffinskompaniet, sen blev det hem för att umgås lite med släkten som var här för att fira syrran. Och på kvällen var jag i Eneby och partade lite, hihi. Na men det var riktigt trevligt faktiskt.
Och Lovisa fick man säga hejdå till för hon åker till Thailand i två veckor idag! :( Och Jocke åker också idag. Alla åker fan till Thai nu tycker jag, bara jag som är kvar här hemma.. naevars! :D Nu överdriver jag. Men det skulle ju inte skada med lite sol och värme huh?!
Kisses
image495


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0