sway

Igår blev det gymnasiefest i Flygeln, faktiskt mycket roligare än vad jag hade tänkt mig! :D Men skorna jag hade alltså.. det gick bra de första tre timmarna men sen gick det bara utför! Att dansa funkade men inte att gå nån längre sträcka. Så det blev att slänga av sig dom direkt när det var slut och hoppa in i Fijas pappas bil! Blev avsläppt utanför macken och tänkte att fan jag drar på mig skorna nu och springer den korta biten hem i dom, men icke. Sjuuukt ont i fötterna så barfota blev det = kolsvarta fötter :p haha.

Denna fredag spenderades då som sagt i Stockholm. Att vandra runt där med ömma fötter kändes inte särskilt skönt direkt, men kom hem med lite nytt i alla fall så det är kul! Mamma är och köper nån hämtmat nu, jag är så jäkla hungrig nu för jag har inte käkat sen lunch.. Men snart så!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0