saturday

Riktigt bra kväll igår :D Förfesta hemma hos Fija med "Jag har aldrig..." bl.a. Träffa också en sjukt snäll DJ, en fransman och nåra schyssta eber-killar! Idag har jag varit nere på stan med mamma och syrran. Var helt tom i huvudet och glömde totalt bort att köpa det jag faktiskt behövde köpa så jag kom hem tomhänt.. Men dä ä la också bra ekonomiskt sett :) Sen nu ikväll har jag tagit det riktigt lugnt för jag är, efter att ha varit sjuk sedan i onsdags förra veckan, fortfarande förjävla sjuk :) På måndag ska jag ringa vårdcentralen och om dom inte tar emot mig är dom dumma i huvvet! På måndag ska vi även kolla två lägenheter. Hoppas hoppas de är fina! 

Sitter vid min kära laptop nu och den har jag endast riktigt gammal musik på. Det är sjukt vad jag lyssnade på back in the days som man säger. Paris Hilton - Screwed ?! hahaha. Men det är härligt med gammal musik för det finns massa minnen som dyker upp när man lyssnar på den. Säger bara Britney Spears - Touch of my hand... Sommaren 04. Sentimentalt det här :) ae men nu ska jag nog sova, puss.

Kommentarer
Postat av: Erika

omg dj :D

2008-02-10 @ 21:22:10
URL: http://Viinternoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0