onsdag onsdag onsdag

Idag har jag varit riktigt effektiv och duktig faktiskt. Jag är så stolt! Haha navars men jag har tränat, shoppaat lite nödvändigheter o även fyndat litegranna vilket alltid är kul.. Fixat "ID-kort" har jag också gjort för det var verkligen på tiden. Men bättre sent än aldrig serrrni :) Nu sitter jag och läser om Indiana, mah home state ya knooow... Basket är tydligen väldigt populärt där så det ska jag försöka börja med så jag inte lägger på mig allt för många kilon under året. Amerikanarna gillar nämligen att dränka allting i ost och andra feta ingredienser så det kan ju vara en bra idé att börja träna som en idiot ;p haha.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0