we're related

Haft världens "träffa-släkt-helg" i helgen. I fredags var det middag med otroligt god mat på någon restaurang i lilla Motala med mormor, låtsasmorfar, moster, morbror, kusin, morbrors föräldrar och såklart jag och våran familj minus pappa som är i Warzawa med jobbet. Hade ju egentligen velat gå på insparken i Linköping men bestämt är bestämt you know.. kommer fler gånger! :) Åkte sen hem igår och då följde moster och kusin hem till Norrköping så de var här igår och var nere på stan, laga lite god mat och snacka o såg på film på kvällen. Hehehe Väldigt trevligt alltså!!! Jaapp.

Och idag vet jag inte vad jag ska göra, det är så jävla kallt och så kollade jag på Day after tomorrow och då blev det genast lite kallare hahaha ne men ska nog iväg och träna lite senare! :) Och baka äppelkaka tyckte mamma. "Vi har ju så mycket äpplen nu! Slöseri med att köpa Granny Smith!" som ju är godast enligt mig!! :'( Men trädgårdsäpplena smakar höst så det blir ju lite mysigt ändå.

Puss och lite kram kära läsare.
image330
Foto: Face Hunter

Kommentarer
Postat av: Estelle

Älskar facehunter!

2007-09-14 @ 10:55:51
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0