victorious

Ganska bra dag det här. Mamma spelar Coldplay och jag ska ladda ner The Perishers nya skiva. Sen ska jag mejla/sms:a min fransman. Får se om han är bra på det tekniska. Och jag är jättejättehungrig nu! Måste ta nått att käka, för vi äter ju oftast aldrig tidigare än typ sju. Vanligast är väl åtta halv nio.
image359
Snyggt klädd tant.

MEN.. varför får min dator rycket när jag ska lägga in bilder ibland? Helt galen blir den och skapar 50-60 nya "ladda-upp-bild"-fönster. Väldigt irriterande. Den har lite andra brister också. Typ hårddisksfel. Men är jag förvånad? NEJ. Ibland känns det som att alla tekniska prylar jag rör vid pajar.. Mobiler, kameror, datorer - I destroy them all. Men jag gör fan inget fel, jag är bra på tekniska grejer. Helt ärligt alltså.
Jajaaa.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: hp

thank you little ana for the gratulation!! SMEK /din hp

2007-09-20 @ 16:02:00
Postat av: Elias

fräsig tant du!

2007-09-20 @ 18:07:56
URL: http://asocial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0