sunday

Lollo var här förut och vi snackade om allt möjligt och fikade med mina hembakade muffins och lite saft, jättemysigt gumman! Får vi göra oftare tycker jag!

Nu blir det väl att plugga lite granna och det känns sådär. Nä men ska jag vara ärlig så känns det skiiittråkigt, men jaja så är det och det går inte att göra någonting åt om man vill ha bra betyg. Lalala, ska dansa lite senare också eftersom att jag inte kan dansen vi ska dansa på Hästen hockey.
image361
Dagens låt: Ryan Adams - Wonderwall

Japp det var det, puss!

"It's the city that never sleeps"


Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag vill diiiiiiiit!

2007-09-23 @ 20:18:06
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0