"så smörjer du in en bodybuilder"

Fick reda på idag att The Perishers är svenska?! Från Umeå! Har jag varit helt bakom flötet eller?! Uppenbarligen. Äh men det är ju inte nån särskilt viktig information men ändå.

Fick lite mer papper från EF idag också! Har fått en kontaktperson och ett litet USA-häfte om hur folk är där, lite amerikanska recept på t.ex. chocolate chip cookies (yummie) och amerikanska helgdagar. Nu vet jag att man INTE ska knyta nävarna bland folk, det är ohövligt! Bra info för just mig, jag menar; jag gör ju det så ofta ;) Riktigt våldsam av mig! Hahaha.
 image343
Kladdkaka<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

mmmm kladdkaka :D

2007-09-15 @ 11:15:50
URL: http://naatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0