möhö

Ikväll är alla trötta så det blir Mc-mat which sometimez iz guud. Förstår mig inte på folk som lever på sån mat men ibland kan man ju festa till det lite! Haha vilken tant jag är! Ska hämta från nyya McDonalds tror jag, extrapriser osånt nivet ;D haha ekonomisk som jag är! Därför det tar sån jävla tid också..


Förresten är jag ganska frisk nu. Nässpray, ipren och te ligger bakom detta skulle jag tro. Idag gjorde jag även varm choklad med spraygrädde. Men hur fan få man grädden att ligga kvar ovanpå chokladen?! Den sjunker ju ner och till slut dricker man ju bara choklad ser det ut/känns det som. I-landsproblem finns det många av!

Och ikväll är det världens bästa tv-kväll; Veronica Mars och Heroes. Är inte Heroes så jävla bäst?!

Puzz


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med. när man äter sällan på donken njuter man mycket mer dom få gångerna man väl gör det, haha!

2007-09-13 @ 19:46:13
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0