långt

Både mamma och pappa är hemma och är förkylda, och nu har jag fått ont i halsen och ont i huvudet! Varför?! Hatar att vara sjuk.. man mår skit och man missar en massa i skolan som man sedan måste ta igen = massa plugg. Jobbigt! Och så hade jag ju tänkt komma igång med träningen igen men om jag blir sjuk så kommer ju inte det funka särskilt bra.. Har dansträning ikväll också men jag tror jag tyvärr skippar den och försöker få bort mitt onda med en massa te, ipren och halstabletter. Önska mig lycka till! ;)
image339
Anyway, tog skolfoto idag och jag blev jävligt hoptryckt och konstig tror jag. Såg i alla fall så ut på den lilla bilden vi fick se någon sekund.. äh skitsamma. Nu är jag för negativ med allt.

Jag har det jävligt bra jämfört med anhöriga till de som dog i terrorattackerna för sex år sedan..

Kommer ihåg att vår klass hade så kallad "tidningsläxa" på den tiden och den elfte september hade jag blivit tilldelad kategorin utrikes. Jag hade varit hemma hos Ellen tror jag och lekt och fjantat mig lite hela eftermiddagen och när jag kom hem fick jag panik över att jag inte hade gjort min tidningsläxa! Vad skulle jag ta, det hade ju inte hänt någonting alls idag?! Trodde jag, eftersom jag inte hade sett några nyheter den dagen. Men hemma var tv:n på och visade hela tiden terrorattentaten mot bl.a. World Trade Center. Så svår blev den tidningsläxan..

Och alla tyckte att jag hade en så jävla lätt läxa. Men man undrar ju vad ni skulle ha sagt om jag hade valt att skriva om någon nyöppnad nöjespark i nordöstra USA?! "ame varför tog du inte terrorgreeejerna föör??"
image338
Foto: Gallup Independent





Kommentarer
Postat av: Sandra

gud va många det är som är förskylda nu!! helt sjukt!

2007-09-11 @ 16:59:21
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: sanna

usch alla e förkylda ju :(

2007-09-11 @ 17:16:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Karin

det tycker jag att du ska:)

2007-09-11 @ 17:50:28
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Tobias

Inte kul att vara sjuk: (

2007-09-11 @ 22:48:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0