every season has an end

Igår gick jag först i skolan till fyra och sedan gick jag, Hanna, Carro, Lisa, Elias, Fija, Sofia och Emma till Coffeehouse och fikade. Mysigt! :) Efter det cyklade jag hem och fick panik över att jag hade glömt att handla mat till tjejmiddagen på kvällen! Haha men ja allt fixade sig och det blev McDonalds och lite (eller mycket) godis framför Idol och Grey's Anatomy hemma hos Martina. Ville ju egentligen se Heroes men det såg jag idag istället (älska inspelningsapparater). Och Grey's var ju faktiskt BRA! Meredith ramlade i vattnet i slutet och kom inte upp! Kan hon inte simma eller? Har jag missat något? .. På grund av detta är jag nu fast och måste se nästa avsnitt och Heroes! Jaja så är det. Och idag är det Veronica Mars och Heroes och båda är så bra! Måste plugga idag också, kommer missa massor när jag är i Fräänkrikää ju.

Studiedag idag och det är så så sköönt med en ledig dag i veckan. Om en halvtimme ska jag klippa mig och slinga håret. Blont I think? Ja det blir nog så.
image364
Mona Johannesson för Tommy Hilfigers nya parfym "Dreaming".

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0