charming

Lång dag i skolan. Men imorgon både slutar vi tidigt och har sovmorgon så det är bra! Har halvklass på naturkunskapen på torsdagar, och eftersom att halvan jag är med i redan har varit utomhus och letat blommor och växter bredvid skolan så slipper vi lektion imorgon :') Bra va?

Igår var det första cheerlektionen också, några nya med i gruppen. Men jag kan tyvärr inte gå kvar i showdansen för det krockar med en annan grej.. Trist, för det var kul! Skit också. Men jag ska försöka tjata på mamma att jag ska få börja dansa street! Om det går.. ahha.


Fick även reda på att les français(-e) kommer v.45! :) Haha blir ju lite kul och jag tackar Gud för att jag har en mamma och en pappa som talar mycket bra franska. Tack Gud, tack!!!

Dagens låt: Death Cab For Cutie - I Will Follow You Into The Dark
image326
Puss!

Kommentarer
Postat av: Elias

Åhh nu blev jag lite lycklig! Gillar du Death Cab.. ?

2007-09-06 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0