aaaaaaaaaaahh

ooooh jag har glömt mitt filmanalyspapper i skolan och vi har prov i det på måndag. Jävla fucking skit vad ska jag göra? Få akut huvudvärk innan lunch och gå hem på måndag? Mejla min svenskalärare om detta? Gå dit och försöka svara men misslyckas och få ett IG? Leta upp "hur man analyserar en film" på internet? Blää kan jag inte typ få en tandläkartid på måndag? Snälla..

Anyway, lite senare idag kommer mamma hem från Frankrike.Kanske har hon köpt något åt mig som gör mig glad?! För nu är jag jävligt irriterad på mig själv! Vaknar av en höststorm och en fågel som sitter och försöker picka sönder min fönsterruta, upptäcker att min lugg är ojämnt klippt och nu detta. Whyyyyyy God whyyyyyyyyy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0