the day before

Nu har jag ätit kinamat och kommit på koden till mitt bankkort som jag inte har använt på flera månader. Känns bra - jag har världens sifferminne ju! Koder är min grej. Och när jag åt min Fortune Cookie så fick jag meddelandet; Soon you'll be travelling to a distant place. Hur mer rätt kan det vara?!

Min resväska är nästan klarpackad, ett litet linne ska i men sen drar jag ihop dragkedjorna. Handbagaget är dock kvar och det är så trist att packa..! Anyway, Lovisa kommer förbi om en stund (:
image370
Min nya tröja jag köpte igår på H&M:s barn-kill-avdelning! Titt vad man hittar när man måste betala i barnkassan. Et je suis le plus belle! Haha.
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0