manhattan

Had a good time in Gbg med min kära familj. Satt vid bordet bredvid Peter Siepen och Ebba DJs på Svarta Oliver och för en gångs skull hittade jag faktiskt det jag ville ha! Mina sko- kläd- och väskgarderober har återigen fyllts på. Jag skulle behöva en ny garderob. Men mitt rum ska ju vara så jäkla litet och bara ha två möbleringslösningar så det funkar ju inte.. Bummer :'(
image407
Nu ska jag iväg och handla med mamma till födelsedagsmiddan med släkten. Då får jag presenter (Y)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Linn

Känner igen det där med att behöva större garderob, skulle inte sitta helt fel alltså :) Vi ses på dansen på måndag!

2007-11-03 @ 10:22:56
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0