ett inlägg om inköp

Svarta latexleggings inhandlades på Vila igår. Syrran köpte silvriga. Vi kan låna dem av varandra för vi har samma storlek. Latex låter wierd men jaja.. Två rea-klänningar från H&M blev det också. Och en skinnjacka från Carlings - men den får jag först på min födelsedag. Äntligen slipper jag min fejk från H&M. Och mamma shoppade en skinnkjol på Lindex. Lite rockigt sådär som hon sa ;) Mamma har förövrigt köpt världens snyggaste väska i Portugal - röd, i skinn, stor och pösig. Så fin så.

Och nej, vi är inte gjorda av pengar. Mamma är förfan kurator med skitlön som i princip alla andra kvinnor inom kommunen. Näe nu vet jag inte vad jag snackar om. Har i alla fall ätit amerikanska pannkakor med Nutella idag - supergott men lite väl mäktigt.

image378

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0