drive


Imorse försov jag mig till tjugo i åtta. Jag fick panik för jag började ju åtta eller fem över! Men det ordnade sig. Förresten är det sjukt höstigt idag. Dock inte lika kallt som det har varit de senaste dagarna men ändå. I Frankrike var det fasen över 30 söndagen den sjunde. Nu ikväll kommer my cute little parents hem (med presenter till sis' n me) från Cascai, Portugal. Där var det också jävligt varmt så de har glassat vid poolen i solen varje dag.. och jag, vad har jag gjort? Ja typ frusit ihjäl efter fem minuter utomhus. Också en bedrift.
image375image376
Foton: Face Hunter
Ikväll ska jag be pappa hjälpa mig med några hemska mattetal eventuellt. Annars ska jag mysa i soffan med typ Nutella. Det andra alternativet känns ju mer lockande för jag känner på mig hur det kommer bli med matten - jag tjuter och skriker att jag inte kan nånting och pappa blir irriterad på mig för att jag inte ens kan det enklaste! Haha men förhoppningsvis så blir det inte så ikväll.

Har ni förresten sett att det är nya fröken Sverige som frontar blogg.se? Nya superintressanta saker händer varje dag! 8|

Dagens låt: Uffie - Pop The Glock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0