B-day

Tack för en fin födelsedag allihopa!

Igår när jag kom hem hade syrran bakat chokladbollar till mig för att jag fyllde år dårå! Och för att jag har tjatat om chokladbollar ett tag..! Hade tjejmiddag igårkväll med gamla gänget också, jättemysigt! Underbara är ni och tack för presenterna (: Efter ett tag kom Jocke och förstörde girls night men det gjorde ju inget. Då åt vi i alla fall min fina födelsedagstårta. Lite problem med stearinet som droppade ner i tårtan men det har ju ingen dött av! Jag menar, skulle man göra det så skulle man ju inte kunna ha ljus i tårtor.
image406
Kladdigt och gott haha :D Glasyr!
Och räknar man från tiden jag föddes så fyller jag fortfarande år - tills 10.27 ;)) Ska gå och njuta av de sista minuterna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0