vincent

Nu är alltså Vincent här i Norrköping. Flyttade in igår och ska bo här i en vecka haha! Än så länge har det gått bra antar jag, lite svårt att komma på vad man ska göra men nått finns det alltid. Får försöka hitta på något allihopa de närmaste dagarna ;D Idag ska jag redovisa Tre Generationer på svenskan nu på morgonen och jag orkar inte med det..! Kom på igår att det kanske skulle vara bra att sammanfatta svaren och skriva lite stödord, men självklart skulle ju Vincent vara här och då var det lite svårt att få tid till det! Men jag skrev igår när han hade gått och lagt sig så jaa, äh hursomhelst så går det som det går, första redovisningen behöver inte vara bäst.
Dagens (självklara) låt: Vincent - Don't Hate On Me

Puss!

Kommentarer
Postat av: n

haha äre vincåååånt :D

2007-11-08 @ 09:16:31
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0