saturday night

Satte Vincan framför tv:n för ett tag sedan och jag har precis duschat. Ikväll blire party med fransarna och svenskarna hemma hos Hanna :D Idag har jag och min fransman bakat lussebullar och varit på stan och köpt svenskt godis!

Idag löste även en snäll Lindex-tant ett mysterium åt mig! Jag köpte en väska på Zara när jag var i Gbg på lovet och nu när jag har använt väskan när jag varit i stan så har det pipit om mig varenda gång jag gått in i/ut ur en affär. Inte så kul att bli anklagad för snatteri everytime... Men jag tänkte att det kanske var min mobil eller något sånt. Och idag när jag gick in på Lindex för att köpa tights så, surprise, pep det. Då sa hon i kassan att det kunde vara väskan som lät, och det var det såklart. Insytt i en av lapparna i väskan satt ett larm som de på Zara inte hade larmat av ordentligt. Så Lindex-tanten klippte sönder lappen och problemet är nu löst :D Trevligt! Japp, men nu ska jag fixa mig och sen äta, au revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0