light

Passar bra med en lugn dag efter igårkväll. Jag älskar er underbara vänner! Den lugna dagen började med Veronica Mars och att mamma och jag tog en promenad i skogen vilket var mysigt! Sen har jag inte hittat på så mycket mer idag. Såg på reprisen av Svensson Svensson och pappa tyckte jag skulle fråga Vincent ifall de har Fransson Fransson i Frankrike?! Haha svaret blir säkert ja..!

Dags att plugga nu kanske lite granna? Har samhällsprov på fredag men jag orkar inte bry mig om det så mycket känns det som. Borde bry mig mer om skolan. Men ja, vi får se vad det blir av det! Kommer bli lite svårt att plugga när Vincent är här för då måste jag ju umgås med han hela tiden, kan ju liksom inte sätta honom i hans rum i källaren (det där lät inte bra..) och säga åt honom att vara där för att jag har annat att göra. Funkar icke. Men han är säkert very understanding. I alla fall very impatient coming to Sweden! Haha november har tyvärr inte mycket att erbjuda men vi gör det bästa utav situationen.
image410
Party party
Dagens låt: Bloc Party - Kreuzberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0