why don't they stay young

Tralala, dagen blev inte så hemsk och jobbig som jag trodde. Stress stress stress karaktäriserade inte alls dagen och det var skönt. Min konstfilm jag arbetar med på filmkursen är recorded nu, endast redigeringsarbetet som återstår och det känns riktigt bra. Imorgon ska syrran och jag till stan för att shoppa lite gemensamt. Smart tänkt av någon, typ Gud, att ge oss samma storlek i kläder.

Måste även hitta något att ge min kära mamma i present på söndag då hela släkten kommer för att fira. Kalas! Egentligen fyller hon inte förrän den 31/5, men det är väl roligast att ge när alla är där och ser min fina present? Ja. Har redan köpt en gullig sak till henne som hon önskade sig. Hon vet redan om den eftersom att jag var tvungen att använda hennes kontonummer för att beställa hem den (hehe). Det roliga med att hitta födelsedagspresent till mamma är att hon alltid önskar sig så roliga saker haha. Även sånt som jag gillar, för duvet, äpplet faller inte långt från trädet, eller nått ;)

Nu ska jag faktiskt inte plugga, eftersom att jag idag fick veta att SO:n tydligen var till nästa vecka så är det inte så stressigt med det.

Dagens låt: The Hives - Hate To Say I Told You So


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0