why do you have to be so cute? it's impossible to ignore you

Idag var det avslutning på filmkursen. Redigerade lite saker så jag har det klart, tre månader tills det börjar igen. Hela stället ska flytta också, till något ställe bredvid nya torget. Om jag även nästa termin har först filmkurs 16.30-18 och sedan cheerleading 18.15-19.15 så blir ju det perfekt, eftersom att cheerleadingen också ligger vid nya torget. That's really really great.

Idag hade jag även sönder ett armband. Riktigt roligt. Får väl limma ihop det någon dag när jag får tid. Inte nu alltså.. So much to do, so little time. Just nu sitter jag och glor på gamla OC-avsnitt, även om jag borde göra viktigare saker som typ plugga. SO och franska. Men franskaboken ligger i skolan, tror jag, så jag hoppas verkligen att provet är på torsdag.. jaja, man ska aldrig säga aldrig, men hon kan ju inte sänka mitt betyg p.g.a att jag gör ett single prov en dag senare? Nae tycker jag inte. Dessutom så har jag ju fullt upp med att redigera franskafilmen = the perfect excuse för att inte ha kunnat plugga. Den blir bra i alla fall.

I helgen tror jag att jag ska fira att skolan nästan är över och att alla inlämningar är klara tillsammans med lite friends. Det blir la trevligt tror jag. Nu ska jag göra en utav de tråkigaste sakerna i världen - borsta tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0