W850i

buhu min mobil är finito trasig och borta. först gick det inte att spara fotona till minneskortet, och det har flera gånger när jag har laddat den stått att man ska avbryta laddningen för att mobilen har ett allvarligt fel och att man inte ska använda den. Först i början blev jag rädd och trodde att den skulle sprängas, men sen tänkte jag vafan? och fortsatte att använda den.

Men idag ringde pappa till ett av Sony Ericssons fashionabla Call Centers för att fråga vad det nu kunde vara för fel med min kära telefonsötis. De sa åt honom att absolut inte använda telefonen. Nu är den inlämnad men hade den sprängts i örat på mig hade jag ringt Aftonbladet som värsta Linda Rosing och talat ut om min smärta och mina problem på grund av Ericsson. Heheee. Puss !!

Kommentarer
Postat av: andre

hahahaha linda rosing / bionda :D

2007-05-21 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0