shuffle me

1. Hur mår du idag?
The Federales - You Are

2. Kommer du komma långt i livet? 
Salem Al Fakir - Tell Me

 3. Hur ser dina vänner dig?
Dinosaur Jr - Start Choppin'

4. Kommer du gifta dig?
Mazzy Star - Into Dust

5. Vad är ditt livs themesong?
Le Tigre - I'm So Exited

6. Vad är din livshistoria?
Arctic Monkeys - I Bet You Looked Good On The Dance Floor

7. Hur är skolan för dig?
Shiny Toy Guns - Le Disko

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Pinback - AFK

 9. Hur kommer imorgon vara? 
Kaiser Chiefs - Ruby

 10. Vad är det bästa med dina vänner?
September - Cry For You (Remix)

11. Vad finns i lager för nästa vecka?  
Bloc Party - Helicopter

 12. Vilken sång beskriver dig bäst?  
Gwen Stefani - The Sweet Escape (Ft. Akon)

13. Hur är det med ditt liv?
Black Rebel Motorcycle Club - Salvation

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Le Tigre - TKO

15. Hur ser världen på dig?
Bob Dylan - Don't Think Twice, It's Alright

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? 
Coldplay - In My Place
 
17. Vad tycker dina vänner om dig?
New Young Pony Club - Ice Cream

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Feeder - Frequency

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?  
Lily Allen - Smile
 
 20. Hur kan jag göra mig själv glad?
? - She's A Maniac

21. Kommer jag nånsin ha barn? 
Snook - Snook, Svett & Tårar

 22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? 
T.I. - Why You Wanna

 23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? 
The Cranberries - Salvation

 24. Vad är några tips till mig?
The Eels - Saturday Morning

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Two Timing Touch And Broken Bones - The Hives

26. Vad är min danssång? 
Beyoncé - Freakum Dress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0