OC

Det blev ett helt runt paket med Ben&Jerryglass med nya smaken "Fossil Fuel" framför OC hemma hos Anna (inte jag!) med syrran och Anna själv förstås. Hade tänkt se det hemma men icke.

Telias utsändning av Kanal5 lägger av minuterna innan och vi tre får typ panikanfall över att vi inte kan se det absolut sista OC-avsnittet. Det skulle ju börja om bara några minuter! Vi cyklar snabbt snabbt hem till Anna och ser det där. Thank God för den långa reklampausen mellan 7th heaven och OC säger jag bara!

Men ja, det är sorgligt att det är slut tycker jag. OC var verkligen världens bästa ungdomsserie. Men det slutade ändå lyckligt även om Marissa inte var med. Jag blir så glad när jag tittar på OC (har ju boxarna´, hehe), det är så gulligt och fint ibland att jag sitter och ler för mig själv framför tv:n. Där stämplades jag som nörd känner jag, men whatever. OC piggar alltid upp mig när jag är trött och irriterad och jag kan se om avsnitten hur många gånger sm helst. Bäst helt enkelt.

image168


Kommentarer
Postat av: Linn

Sista avsnittet var såå dåligt :P

2007-05-21 @ 07:39:21
URL: http://linnsaans.blogg.se
Postat av: Anna

Haha nej det var bäst! :p

2007-05-21 @ 19:00:54
URL: http://picturethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0