lördag

Igår var en trevlig dag/kväll. Jag, syrran och mamma var nere på stan en stund och kollade runt lite. Shoppade dock inget, då det jag ville ha inte fanns i min storlek. Fan! Väl hemma åt jag världens godaste lunch och hängde sedan med mamma till nån tygaffär. Fanns inga tyger att sy kläder av tyvärr.. Hursomhelst så åkte vi ut till Maxi och där fanns det jag ville ha i rätt storlek! :) Sen åkte vi hem och fixade iordning oss för tjejmiddag hos syrrans kompis Anna och hennes familj :) Fick väldigt god mat, men jag missade chokladfontänen vi skulle doppa frukt i :(


Detta för att jag åkte iväg för att träffa Märta, Ellen, Jocke, Ludde, Sara, Koffa, Crille :) Men de skulle dra till Ellen precis när jag kom för att spela kubb, så jag hängde med dem dit och där käkade vi lite godis och, som sagt, spelade kubb. Körde killarna mot tjejerna och the girls were of course the best! ;) Killarna vann mot oss med 2-1 (tyvärr) även fast vi ägde de mestadels. Sen skulle de hem till Jocke igen, och på vägen dit gick vi förbi Ica Ljura där jag mötte upp Adelina :) Vi två drog till nån fest i Hageby, väldigt trevlig kille som hade festen :) Runt tre drog vi in till stan och McDonalds på min cykel :p Haha. Sen hem till henne för att soova. Var supertrött.


 Idag har jag inte gjort något alls, tänkte fortsätta så också. Mamma gör rabarberpaj så den ska jag äta om en liten stund. Gott gott gott. Ikväll vet jag inte vad som händer, we'll see :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0