lördag lördag lördag

Igår var det en rolig kväll hemma hos Ellen. Den innehöll bland annat vattenkrig, McDonalds, fotboll och film. Och jag cyklade på en liten cykel med bakåttramp på ettans växel med värsta stötdämparna. Gick jättebra, haha.
Mamma ringde också och sa att filminspelningen på lördagen (idag) var inställd. Det var jätteskönt för då kunde jag ställa in mig på en hel dags slappande hemma. Jag älskar att inte ha någonting alls inplanerat! Klockan 12 ska jag möta min kära syster och hennes kompis Anna vid Åhlens. Ska inhandla lite nödvändigheter! Hahaha. Men det blir trevligt.

Adios friends and enemies.

Don't think twice - be an impulse shopper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0