list me

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...på mina nya stövlar, och istället för att fortsätta vidare ner på betongen... (Djävulen bär Prada)

2
. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
En Hello Kitty-burk.

3. Vad var det senaste du såg på tv?

OC

4. Utan att se efter, gisa vad klockan är

16:47 (17:08)

5. När var du utomhus senast och vad gjorde du då?

Cyklade hem från skolan.

6. Drömde du något inatt?
Nix pix

7. När skrattade du senast?
Hemma för någon stund sen.

8. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En pegel, en klädhängare, en whiteboard & en plansch.

9. Har du sett något konstigt på sistone?

Jag själv i apkläder föreställandes Mr Kangaroo.

10. Vilken var den senaste filmen du såg?
Legally Blonde

11. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Allt jag vill ha.

12. Berätta nått om dig som folk inte vet om
Jag har fiskfobi (?) Kan knappt bada i "alltför fiskrika" vatten. Hahaha.

13. Om du skulle förändra EN sak i världen, vad skulle det vara?
Att klimatförändringarna upphör.

14. Tycker du om att dansa?
Japp.

15. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Theo och Aurora eller Summer tror jag. Finns ju massa andra fina också.

16. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Totally.

17. Vad har du under sängen?
Lådor och X antal dammråttor.

18. Vad åt du senast?
En kiwi.

19. Vad ska du göra i sommar?

Mycket!

20. Har du några piercingar?
Nej.

21. Har du några tatueringar?

Nej.

22. Te, kaffe eller läsk?
Läsk.

23. Bästa årstiden?
Vår, sommar och en dag på hösten; 26 oktober.

24. Hur många kuddar har du i sängen?
10 (!!) men jag sover bara på fyra (!)

25. Senaste inköpet?
Thaimat ? Haha.

Jag älskar listor! Denna är snodd från Anna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0