lalala

Finally - dagen är nästan slut! Nu ska jag borsta tänderna, tvätta bort mitt smink och lägga mig och kolla på några gamla OC-avsnitt. Imorgon blir jag själv hemma med syrran och hennes kompis eftersom att mamma och pappa ska på konsert i Stockholm. Cheaters. Vi som får stanna hemma då ska i alla fall ha lite myskväll tror jag med god mat, någon smarrig efterrätt och tv/film. Eventuella skolarbeten kommer eventuellt att förstöra alltihop men det skiter jag i!

Mitt jobbiga magont har en lösning. Tror jag.Jag dricker alltid kaffe när jag är stressad, t.ex. idag. Kaffe + stress = ont i magen. Kan nog stämma tror jag eftersom att det har hänt några gånger nu. I love lösningar på saker och ting.


Jag vill ha den där tjejens hår!!
Bilder: Jag själv (hehe) & ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0