Glass

Att vara sjuk är så jäkla tråkigt. Det enda jag gör är; sitter vid datorn och kollar runt på olika bloggar och streetstylesidor, ser på film/tv och äter. Kommer bli fet på köpet - verkligen jättegreat! Beach 2007 känns ganska så avlägset just nu. Eller vadå just nu, snarare ofta. Riktigt healthy blir jag nog aldrig. Och pappa kommenterar alltid "men glass är väl inte så nyttigt och smalt?" när jag käkar det, trots att han själv är onyttig och hatar allt som är light och kalorisnålt. Jaja, jag försöker i alla fall att vara nyttig. Och det är tanken som räknas you know. Haha who am I trying to fool?

Nu ska jag faktiskt äta glass. Mamma som köpt hem (lätt)chokladglass och hallonsorbet - inte jag! Man kan ju inte motstå de två paketen i frysen. För övrigt godaste kombinationen, bara pecannötglassen som saknas. Nu kom jag på att jag åt fyra (små...) kanelbullar till lunchefterrätt. Jag satsar verkligen inför sommaren. Team Tvättbräda - I'm (typ) in!

Flummigt inlägg, men jag skyller på feber.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0