get dancey

Sitter här och är otroligt trött och hes. Singstar.. så här går det när man sjunger med i alla låtar. Krax. Igår sjöng vi Singstar, hoppade studsmatta och såg tv hemma hos Ellen. Och åt chokladtårta! Min dessutom, min hembakade goda tårta. Måste bara säga att jag och låten "Dreams are coming true" med Daniel Lindström klickade direkt, haha.

Idag var mormor och låtsasmorfar här. Vi fikade med citronpaj, eller "tarte au citron" för att vara korrekt, och firade mina två namnsdagar lite smått. Det var Charlotta igår och Linnéa idag. Lyx med hela tre namnsdagar alltså :)

Ute är det fint väder, men kallt. Alltid är det något. Ikväll blir det väldigt mycket mys med O.C. och Wallander-filmen.
image160
Seth: Ryan got a car? Really? I've been waiting for years for a car. I'm supposed to be the spoiled one.

Ryan: Sometimes I think you talk just to make sounds.
Seth: Sometimes I do.

Luke: Maybe I'll just skip it, you know? Just go to the beach and wait 'til this all blows over.
Ryan: Nope. It doesn't work that way. It's been months and I'm still the kid from Chino who burned a house down.
Marissa: And I'm still the girl who tried to kill herself in TJ.
Seth: And I'm still... Well, I'm still Seth Cohen.

Bild & Citat: Kanal5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0