en dag

Något som är riktigt jävla irriterande är att på den datorn där jag har alla mina underbara bilder , där går det inte att lägga upp bilder på denna lilla blogg. Såvida jag inte vill att den datorn ska få ryck och trycka upp 55 nya ladda-upp-ny-bild-fönster av sig själv utan att jag kan stoppa den. Och det vill jag ju inte, för det är ju inte så lockande. Men ja, min jättejobbiga syster tvingade på mig bilddagboken idag. annabergqvist heter jag där. Jättekul namn, not, men picturethis fanns ju självklart inte.  Så där finns nog lite av mina bilder jag inte kan lägga upp här.

Imorgon ska jag, mamma och min jättejobbiga syster ner till stan. Ska checka Granit som öppnar imorgon fredag. Jag gillar deras inredningsgrejer! Kalla mig vuxen och konstig, jag blev ändå bara 10,4 år gammal på detta vuxentest. Sen blir det tjejmiddag med mamma, syrran, hennes kompis Anna och Anna mamma och syrra. Mycket mammor, syrror och Annor. Hehe. Sen ska jag träffa några av mina kära friendsies, dock så tror jag inte det blir på Club Heat, som typ alla andra ska gå på.


Bilder: The Sartorialist & Style Scout






Kommentarer
Postat av: du vet dendär

gud vad taskigt mot din syrra!!!!!!!!!! skit dumt!

2007-05-18 @ 10:29:07
Postat av: Anna

a gud fyfan vad taskig jag är alltså!! :O

2007-05-18 @ 14:22:15
URL: http://picturethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0