clothes

aaah shit jag måste hitta något att ha på mig ikväll. Hopplöst ibland tycker jag. Har blivit så snål nu också när jag måste betala allt själv, så jag köper typ inget även fast jag hittar en del snyggt. Men sen när jag sitter där med typ alla pengar kvar så känns det väldigt irriterande då jag får känslan att jag istället kunde sitta och titta på en lite mindre summa och samtidigt ha på mig något nytt snyggt! Vilket i-landsproblem alltså. Men jag får väl spara mig till Göteborg, först med min lilla klass 9B och sen med delar av la familia. Ska antagligen till Venedig i sommar också !! Jaa blir jättemysigt. Men nu ska jag ta tag i det här klädproblemet. Inspirera mig någon!

Och förresten, jag hatar Gina Tricot. Sure, de har fina kläder och sånt. Men det är inte lika roligt när precis ALLA går omkring i Gina-kläder. Ser jag flera andra tjejer i likadana kläder som jag har på mig så känner jag mig riktigt jävla astråkig. Synd är det för de har ju faktiskt en del fint.

Adios vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0