Beyoncé

Beyoncé-konserten var helt underbar! Rewind , please. Så härlig känsla att stå där och se henne på nära håll. Hon såg verkligen ut som en docka när hon kom upp ur golvet helt stillastående. Och dansarna. De manliga - UH. Så snygga så. Hade min grå halvt oversizade ballongklänning på mig och den var  underbar den också eftersom att den var luftig och mysigt mjukt material. Perfekt. Men jaa..jag vill tillbaka !

Och idag var vi och shoppade i Stockholm, vilket var väldigt trevligt. Köpte muffins och gick runt i de roliga affärer som inte finns här i lilla Norrköping. Urban Outfitters t.ex. Jag älskar den affären så mycket att jag skulle kunna bo där. Om jag fick tillgång till allting de säljer där såklart. För det är ganska mycket för dyrt att shoppingspree:a den affären när man är så ung som jag, haha. Men ett "Jumbo Lip Balm" fick följa med hem med doften (och smaken!) Holla Back Berry. Läpparna blir mjuka och det smakar gott när man slickar sig om läpparna - perfekt alltså.

Köpte även en väska, lite lik Edith-väskan från Chloé, en t-shirt och ett halsband. Nu är jag mucho trött.. Och törstig. När man har varit riktigt törstig så tar det hundra år innan man är törstmätt (ja, men vafan säger man då? haha..). Jobbigt! Give me water and a bed.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0