another one

Din ålder: 15
Födelsedag: 26 oktober
Syskon: Ebba
Hårfärg: Brunblond. Låter som världens fulaste färg haha.
Ögonfärg: Väldigt ljusgröna. Ibland känns det som att jag inte har någon ögonfärg alls.
Vad shoppar du helst: Armband & halsband, klänningar och tidningar.
Hur många skor har du? Jadu. Jag är typen som gillar skor men som inte har råd att köpa en massa vilket resulterar i inte alls många skor.
Hur många par byxor har du? Fyra + några mjukisbyxor.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja, men de har jag (självklart) fått i present.
Färg: Svart, vitt, orange.
Sport: Jag är inte så sportig av mig men ibland gör jag väl undantag. Friskis också förresten. ibland. inte så ofta..
Ord: Bomull. Hahaha.
Snusat? Nej fy.
Hoppat bungyjump? Nej. När jag var liten sa jag "hoppa gummisnodd"
Brutit mot lagen? Kanske? Jag har ingen koll alls på sånt.
Fått dig själv att kräkas? NEJ.
Vad använder du för schampo? XL nånting heter det. Mitt hår är så stort. Not.
Vad är du mest rädd för? Att jag eller någon av my dearest dör.
Vad lyssnar du på just nu? Joseph Arthur - Honey And The Moon
Pizza eller choklad? Choklad!
Guld eller silver? Guld. Men silver är fint det med.
Roligast idag: Äta chokladtryfflar och att man kunde sitta ute och äta sent.
Vad vill du helst av allt göra just nu? Läsa "Änglar" och sen sova.

Snodd av Lolita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0