myys

Jättemysig kväll igår. Stack ner till stan först för att käka kebab, och efter det drog vi till ICA för att köpa glass till Prison Break. Senaste ELLE fick följa med mig också :) Hemma hos Ellen körde vi Singstar, det är som alltid superroligt! Hon och jag vann mot Josefin och Lovisa, we're the best haha. Eller Ellen är, hon satte fan alla toner! Och Prison Break sen, my fave :)

Idag var jag nere på stan med Lovisa och Martina, hade/har knappt några pengar att shoppa upp förutom de jag sparar till Justin-konserten, vilket är lika med nothing new. Förhoppningsvis har jag lite pengar till imorgon, då jag ska till stan again. Haha, who am I trying to fool..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0