lätt fett, jag är mätt .. !

guud vad jag är trött. och mätt. pizza (dock hemmagjord med "nyttig" deg haha..) och guacamole till "huvudrätt" och glass till efterrätt är väldigt mättande. hade lite lågt blodsocker innan maten kände jag, vilket kanske gjorde att jag slängde i mig maten alldeles för fort för att få energi så snabbt som möjligt? Don't know. Hursomhelst så är jag mucho mätt just nu. funderar på att lägga mig framför tv:n och glo på någon film. Legally Blonde går ju på ettan nu tror jag. Fast jag har redan sett den två gånger.. Men jag är en sån där person som kan se om de flesta filmer hur många gånger som helst. Filmfreak, men framförallt OC-nörd. Min syrra och jag kan 98% av alla repliker som sägs i box nr 3. sa jag att jag var nörd?

Kommentarer
Postat av: hedvig

nördar är bäst

2007-03-26 @ 06:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0