grace kelly.

Rätt trist dag i skolan, as always. Vädret gjorde mig besviken, hade tänkt ha mina nya glasses idag men nix det blev inget av med det. Snö i mars.. what's happening to the world?

Ikväll träning följt av Prison Break. Börjar bli lite segt med det nu men har jag väl börjat se på något så har jag lite svårt att sluta. uuh jag är sötsugen , har redan käkat två moccarutor och rätt många cashewnötter. mer kommer det bli, om jag känner mig själv rätt. eat-freak ;) Nu är det träningstime. Är inte ett dugg sugen på det men livet är inte alltid rättvist. jaja, moccarutorna väntar på mig därhemma sen!
Puss


Kommentarer
Postat av: hana

den låten är rätt bra, faktiskt

2007-03-20 @ 17:21:10
URL: http://touslesjours.webblogg.se
Postat av: anonym

varför är rubriken grace kelly? du skrev ju bara om mockarutor :S

2007-03-26 @ 06:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0