åka buss

Beloved music. Gaanska många bra låtar att lyssna på nu - underbart! om ett tag ska jag dra iväg med cykeln till dansträningen.. min kondition är inte på topp trots all dans så jag ska ta bussen? Fast näe, lite slött plus att det blir mucho stressigt. Bussarna till stan är fan knökfulla den här tiden på dagen, man kommer knappt på. En gång hann jag inte ens komma fram till dörrarna förrän bussen hade åkt från hållplatsen jag skulle av på. Verkligen great, han som körde lyssna ju inte ens på mig! Sura människor finns det gott om .. Var GLAD!

Den här tröjan är så otroligt cool. Många av hans t-shirtar är det. Jag älskar Cobrasnake-sidan - snygga foton och coola outfits!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0