too rich & too thin

Tjena benrangel!

Idag var jag hos Ellen. Vi snackade om allt möjligt, och sa hejdå. Hon åker ju till USA imorgon och är borta i 3 långa veckor!! Men när hon kommer hem så ska vi försöka ordna så att hela gänget kan hänga med ut i skärgården till hennes land några dagar = bada, sola, ha kul och äta glass!


Och nian är slut nu också. Alldeles slutslut och jag kommer sakna vissa mer än andra, men så är det ju alltid. I höst blir det samhäll/media-programmet på Kungsgård. Den vanligaste frågan en nia kan få är nog "- Och vart ska du gå i höst då?" Så uttjatad fråga att jag hatar ordet "samhäll/media" nu. Jag hoppas inte att jag kommer att hata min samhäll/media-klass.

Lite bortglömd men bra:
Att vara Alex Schulman

Puzz










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0