rävhund

Borde ta cykeln och åka iväg och köpa allergimedicin. Jävla gräspollen.. Pollen vad fan är det för namn egentligen? Pollen. Men ja, kanske jag köper min meducin ikväll efter träningen istället? Då kan pappa skjutsa mig till apoteket. Han måste ändå handla macka åt mig eftersom att jag måste ha något att äta på väg upp till Stockholm imorgon. Smart uttänkt!

Nu har jag ätit exakt åtta marshmallows. Dä ä gött. Några hade smält i värmen. Sådär smälta som de blir när man grillar dem. Smälta utan svarta grillränder.

Och nu är det för varmt. Hög temperatur utomhus uppskattas definitivt absolut verkligen, men inomhus så är det inte så roligt med 29 grader. As a matter of fact: IT SUCKS!!!! I suffer from rage blackouts.. Or not. Känns inte heller så lockande att sätta sig i källaren där det är 20 grader heller. Nördigt och hej-jag-vill-förbli-vit-all-summer-aktigt.

Men att sitta vid datorn, det är inte alls nördigt. Nejdå.
image203

Bild: The Sartorialist
Kolla in rävhunden då!! Det där är jag när jag blir stor. Tjejen med rävhunden alltså, inte rävhunden själv..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0