lost

shooooot imorgon blir det Götet med le klass ! Nu ska jag ladda min mobil med låtar och sedan ska jag packa min väska. Den har hjul, very fancy alltså. Mitt hår är plattat dagen, innan,  till ära. Får se om det håller i sig tills imööra.

När pappa var ung och seglade till Västindien (ligger i väst och inte i öst i Indien som man lätt kan tro) med några kompisar (och sedan hem helt SJÄLV!!) så fotograferade han värsta Lost-ön. Eller är Lost-stället en ö? S c a r y  !
 
Det blir mer engelska meningar än vanligt när jag både kollar på massa engeska tv-program och precis har skrivit ett skolarbete helt på engelska. Ha överseende med det vänner.

image192

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0