lista

JAG

Namn: Anna
Ålder: 15
Civilstatus: Single
Bor: Norrköping
Sysselsättning:  Just nu - sommarlov!
Framtidsplaner: Resa, träffa roligt folk, njuta av livet, göra det jag känner för och få ett jobb som jag kommer att trivas med.

UTSEENDE:

Ögonfärg: Ljusgröna.
Hårfärg: Många? Jag kör lager på lager, haha.
Längd: 167,5 cm? 

Mest nöjd med: Ögonen och mina nyckelben! Hahaha.
Minst nöjd med: Varierar.

SKÖNHET

Favorit märke, makeup: Dior, Lancôme & Biotherm
 Favorit märke, hudvård: Biotherm
Favorit märke, hårprodukter: Aussie. Fan att det inte finns i Sverige!
Kan inte leva utan produkt: Powder
Bästa skönhetstips: Stressa inte, ät bra mat och var noga med rengöringen.
♥ Bästa hår/makeuptips: Snygga ögonbryn kommer man nog långt med


KLÄDER/FASHION


Favorit affär: H&M, Zara, TopShop & Indiska
Favorit plagg:  Tights
Favorit accessoar: Min smålandskasse och min skinnväska. Och armband!!
Dyraste: Min smålandskasse tror jag.
Billigaste: Jag försöker alltid shoppa lagom billigt så jag har ingen aning.
Stilikon: Allt från Hollywood-kändisar och Elin Kling till streetstyle-sidor och folk på stan.

Tv/FILM/MEDIA

♥ Favorit tv-pogram:
OC & Lost. Sen finns det en massa mys-serier också. Som Beyond The Break & Men In Trees.
♥ Favorit kanal: Tv4.
Favoritfilm: Uptown Girls, Den Lilla Prinsessan, Sanningen Om Rödluvan och Air Force One. Och många fler.
Favorit tidning: Modette. Veckorevyn också kanske. Men nu har den blivit sämre tycker jag.
Favoritbok: Typ allt med Marian Keyes.
Favorit skådis: Brittany Murphy & Harrison Ford är les grands favorites. Men det finns ju fler..


JAG ÄR SÅ JÄVLA JOBBIGT SJUK JUST NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0